Minőségpolitika

NOR-ServiceA NOR-SERVICE KFT olyan hatékony minőségirányítási rendszert kíván bevezetni és működtetni, amely garantálja szolgáltatásainak, termékeinek, állandó, kifogástalan minőségét, irányítási rendszere hatékonyságának folyamatos fejlesztését és Vevőinek, Megbízóinak megelégedettségét.

A NOR-SERVICE KFT minőségpolitikájának alapkövei:

  • Vevői megelégedettség folyamatosan magas szinten tartása,
  • Szolgáltatásaink folyamatos fejlesztése,
  • Globális és lokális iparági követelmények figyelemmel kísérése, partnereink tájékoztatása,
  • Munkatársak folyamatos szakmai továbbképzése, a vállalati kultúra fejlesztése, a technikai fejlődés rövid időn belüli vállalati alkalmazása,
  • A korszerű automatizálási rendszerek használatának széleskörű megismertetése, és alkalmazása.

A NOR-SERVICE KFT minőségpolitikájának középpontjában a VEVŐ áll.

Legfőbb célunk, hogy szolgáltatásaink, termékeink minősége mindenkor feleljen meg a vevőink által meghatározott és elvárt igényeknek.

Erőforrásaink közül legfontosabbnak az embert tekintjük, közreműködésükkel, képzésükkel folyamatosan fejleszteni tudjuk szolgáltatásunk minőségét. A NOR-SERVICE KFT vezetősége "vevő"-nek tekinti a meglévő és leendő vásárlók mellett a tevékenységére ható külső érdekelt feleit is.

A céljaink elérése érdekében:

  • Vevőink elégedettségét folyamatosan figyelemmel kísérjük,
  • Erőfeszítéseket teszünk piaci pozíciónk fenntartására és folyamatos javítására,
  • Szervezeti kultúránkat fejlesztjük, biztosítjuk munkatársaink fejlődésének feltételeit,
  • Minőségcélokat tűzünk ki, azok megvalósítását figyelemmel kísérjük, az adatok és információk elemzésén alapuló döntéshozatallal biztosítjuk az európai minőségi normáknak való megfelelést.

Elvárásunk, hogy minden munkatársunk személyes tudásával és felelősségével járuljon hozzá Társaságunk sikeréhez.

Tanusítványunk letölthető az alábbi linkekről:

pdfmagyar  pdfangol  pdfnémet